مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 12:352023-01-23اقتصادي

تشکیل گشت های حفاظتی ثابت و سیار در اراضی جنگلی گیلان


سرپرست منابع طبیعی گیلان، حفاظت از عرصه های جنگلی را وظیفه مهم دانست و خاطرنشان کرد: یگان حفاظت این اداره کل به صورت شبانه روزی در سطح عرصه های ملی حضور دارد و با تشکیل گشت های حفاظتی ثابت و سیار به مقابله با قاچاق چوب می پردازند.

- ایسنا/گیلان سرپرست منابع طبیعی گیلان، حفاظت از عرصه های جنگلی را وظیفه مهم دانست و خاطرنشان کرد: یگان حفاظت این اداره کل به صورت شبانه روزی در سطح عرصه های ملی حضور دارد و با تشکیل گشت های حفاظتی ثابت و سیار به مقابله با قاچاق چوب می پردازند.

سرخوش کرم زاده در گفت وگو با ایسنا، زراعت چوب را یکی از سیاست های دولت و وزارت جهاد کشاورزی و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری دانست و اظهار کرد: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان در راستای حفاظت از جنگل ها، زراعت چوب را در دستور کار دارد.

وی زراعت چوب را یکی از برنامه های مهم و راهبردی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری دانست و افزود: برای توسعه زراعت چوب اقداماتی نظیر معرفی متقاضیان زراعت چوب به بانک ها جهت دریافت تسهیلات، توزیع نهال رایگان بین زارعان و آموزش و ترویج نهال کاری و زراعت چوب انجام می شود.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، هدف از زراعت چوب را تامین نیاز صنایع سلولزی استان و کشور دانست و تصریح کرد: برای ادامه فعالیت صنایع س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل گشت های حفاظتی ثابت و سیار در اراضی جنگلی گیلان

تشکیل گشت های حفاظتی ثابت و سیار در اراضی جنگلی گیلان